021-55795002 info [att] tashilgar [dott] net
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
مراکز آموزشی

موسسه فرهنگی آموزشی مدرسه فردا

موسسه فرهنگی آموزشی مدرسه فردا
موسسه فرهنگی آموزشی مدرسه فردا
1.86Kبازدید

۲ دقیقه در رابطه با موسسه فرهنگی آموزشی مدرسه فردا بخوانیم.

موسسه فرهنگی آموزشی مدرسه فردا
موسسه فرهنگی آموزشی مدرسه فردا

معرفی مدرسه فردا

 در سال ۱۳۸۶(۲۰۰۵) تأسیس شد. این موسسه با بررسی آزمونهای  TIMMS , PERLZ با هدف گسترش رویکردهای نوین آموزشی دنیا و ارتقا سطح آموزش بر اساس مطالعات روش‌های نوین آموزشی مانند رجیو امیلیا، مونته‌سوری، والدروف، تئوری انتخاب با تحقیقات گروهی از کارشناسان فرهنگی – آموزشی آغاز به فعالیت نمود .

در واقع این موسسه قصد دارد با ارائه یک روش آموزشی نو که اساس آن تئوری مزلو، راجرز، گلاسر و روانشناسی انسانگرا می‌باشد، شرایط تدریس و یادگیری را برای جامعه آموزشی اعم از معلمان، مربیان، اولیا و دانش‌آموزان بهبود بخشد.

از فعالیت‌های آموزشی این موسسه می‌توان به راه‌اندازی کارگاه‌های فرایندی برای مدارس و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه مربیان و معلمان مدارس جهت آشنایی با روش آموزشی موسسه و سایر رویکردهای نوین دنیا، برگزاری همایش‌ها و حضور در کنفرانس‌های بین‌المللی آموزشی اشاره نمود.

کارگاه‌های فرایندی که بر اساس الگوی آموزشی مدرسه فردا طراحی شده است برای استفاده دانش‌آموزان پیش از دبستان و دبستان دایر می‌باشد. تا پایان سال ۱۳۹۴ بیش از ۲۰۰۰۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی از شهرهای مختلف کشور در این کارگاه‌ها شرکت داشته‌اند.

هم‌چنین مدرسه فردا تا مرداد ماه ۹۵ ۱۳ هفده دوره آموزشی برای معلمان و جامعه آموزشی کشور برگزار نموده است که سعی در اشاعه نگاه آموزشی مدرسه فردا را داشته است.

 لازم به ذکر است کلیه خدمات این موسسه رایگان بوده و  با پشتیبانی شرکت ماه‌تاب گستر واقع در نیروگاه رودشور انجام می‌شود.

شما می توانید در بخش معرفی مراکز آموزشی در سایت تسهیلگر به اطلاعات سایر مراکز آموزشی دسترسی داشته باشید.

نظر دهید

سعید سمیعی

سعید سمیعی

نویسنده
داوطلب موسسه بهشت اندیشه‌های کودکان، تسهیلگر کودک