مجموعه داستان‌های نویسنده‌های کوچک

کتاب داستان خر دانشمند | نویسنده: نیکی مظفرپور

کتاب داستان خر دانشمند
706بازدید

مدت مطالعه: ۲ دقیقه

  • نام کتاب: خر دانشمند
  • نویسنده: نیکی مظفرپور

نیکی مظفرپور دانش آموز کلاس سوم ابتدایی برای ماموریت درس فارسی کتاب داستان خر دانشمند را نوشته است. در ادامه ویدئو معرفی کتاب داستان خر دانشمند و فایل دانلود کتاب آورده می‌شود.

امیدوارم از خواندن این داستان لذت ببرید و نظرات خود را با من (زهرا ادیب؛ معلم پایه سوم ابتدایی) و نویسنده کتاب (نیکی مظفر پور) در میان بگذارید.

معرفی کتاب داستان خر دانشمند

دانلود کتاب داستان خر دانشمند

برای دانلود فایل پی دی اف کتاب داستان خر دانشمند اینجا کلیک کنید.

شما می‌تونید با سر زدن به بخش «مجموعه داستان‌های نویسنده‌های کوچک» در زمان‌های مختلف سایر داستان‌های ما رو مطالعه کنید و نظرتون رو با ما به اشتراک بذارید.

۳ نظر

  1. سلام. ایده نردبان سیب زمینی رو خیلی دوست داشتم. برام جالب بود که وقتی پاندا خورد رنگی رنگی شد. دارم به این فکر می‌کنم که بعدش پاندا و خر دانشمند چی کار کردند. اگر دوست داشتی جلد دوم داستانت رو هم بنویس که بفهمیم.

  2. عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

  3. نیکی‌جانم خلاصه‌ای که واسه داستانت گفتی مختصر و مفید بود و با خوندن داستان و دیدن نقاشی‌هاش کلی لبخند رو لبم اومد. امیدوارم همیشه هرکاری رو که دوست داری پرانرژی انجام بدی و خودت کلی ازش لذت ببری. دوستت دارم. 💚

نظر دهید

زهرا ادیب قلعه
داوطلب موسسه بهشت اندیشه‌های کودکان، تسهیلگر و معلم ابتدایی